שיפוץ משרד לפי פרשקובסקי PRO

ההחלטה על שיפוץ משרד קיים או מעבר למשרד חדש ושיפוצו נובעת מסיבות משתנות: חלוקה מחדש של החלל בהתאם לצרכים המשתנים של החברה; יצירת סביבת עבודה נעימה לעובדים; התחדשות ויצירת רושם נכון ועדכני על לקוחות פוטנציאלים התואם את תדמית החברה; תיקון ליקויים בשל בלאי טבעי.

יהיו הסיבות באשר יהיו, שיפוץ משרד וחידושו הינו כלי חשוב לצמיחה של החברה, מוטיבציה ותפוקה טובה יותר של העובדים, חיזוק תדמית ומוניטין החברה.

חברת פרשקובסקי PRO זיהתה את המכשולים בשיפוץ משרד העומדות בפני הארגון. כדי להתגבר על מכשולים אלה, היא מציעה שירות כולל מא' עד גמר החל ממציאת המשרד, תכנון משרד, ביצוע שיפוץ המשרד בפועל וכלה במסירת מפתח למשרד מושלם כולל טיפול ברישוי, לפי הצורך.

10 השלבים הנכונים לשיפוץ משרד

שיפוץ משרדשלב ראשון – מציאת הנכס המותאם לצרכים שלכם

הכל מתחיל במפגש הכרות אישי עם הלקוח וזיהוי צרכי הלקוח. בהתאם ניתן למצוא את המשרד האידיאלי מבחינת מיקום, שטח ומחיר.

שלב שני – עריכת פרוגראמה בהתאם לקונסטלציה הפיזית של החלל

לאחר מציאת הנכס. יש חשיבות רבה לתכנון החלל באופן אופטימלי שיתאים לצרכי הארגון מבחינת מצבת כח האדם ואופי העבודה. מדובר בשלב קריטי אשר דורש בקיאות ומיומנות של צוות מנוסה שידע לשאול את השאלות המנחות ולספק טיפים והמלצות, כך שביחד עם הלקוח יבוצע איפיון מיטבי של צרכי הארגון.

שלב שלישי – תכנון ועיצוב המשרד ע"י המובילים בתחום

באמצעות צוות מעצבים מומחים בתחום, מכינים תכנית המחלקת החלל לחדרים ויוצרת סביבות עבודה costume made לפי האפיון שבוצע על הלקוח. תכנון ועיצוב המשרד מתייחס לצרכים של הארגון בחדרי עבודה, חללים משותפים, חדרי ישיבות, מטבח, שירותים, מקלחות וכיוצ"ב. כל חלל מתוכנן באופן מלא כולל התייחסות למיקום הריהוט, תאורה תשתיות, הכל תוך הקפדה על דרישות וצרכי הארגון מבחינת תחום העיסוק וצוות העובדים.

שלב רביעי – סופרפוזיציה – בדיקה ותיאום בין כלל המערכות

כאמור, תכנית העבודה מתייחסת למערכות מרובות הנמצאות בחלל, כדוגמת מיזוג אויר, תאורה, תקשורת, חשמל, אינסטלציה וכו'. על מנת למנוע תקלות וליקויים, בטרם מתחילה העבודה מוודאים כי התשתיות של כלל המערכות נמצאות במיקום הנדרש ושאין התנגשות בין התשתיות, באופן שיאפשר ביצוע נכון ותקני.

שלב חמישי – בניית לוחות זמנים ותקציב מוגדרים מראש

"עקב אכילס" של כל פרוייקט בנייה ובענייננו שיפוץ משרד הינו הגדרות לא מדויקות של לוחות זמנים ותקציב. טעות בבניית לוחות זמנים ותקציב עלולה לגרור עלויות גבוהות ונזקים רבים. לכן, לאחר שנים של ניסיון בתחום אנו מציעים מסגרת קשיחה ומוגדרת מראש של לוחות זמנים עד למסירת מפתח ושל תקציב מלא לשיפוץ המשרד עד לרמת הריהוט והאבזור, הכל בהתאם לדרישות וצרכי הלקוח.

שלב שישי – ליווי ע"י יועצים מובילים כולל טיפול ברישוי, לפי הצורך

בשיפוץ משרד חדש ופעמים אף בשיפוץ משרד קיים, נדרש לקבל היתרים מהרשויות הרלבנטיות, ככל ונדרש, בהתאם לאופי העבודות. לכן התכנית והמפרטים נעשים בתיאום מלא ובהתאם להנחיות של יועצים מובילים בתחום אשר מסייעים גם בקבלת הרישיונות הנדרשים לצורך הפעלת המערכות ואכלוס המשרד.

שלב שביעי – שיפוץ המשרד בתיאום מלא בין המפקחים ומנהלי העבודה לצורך ייעול ותוצאה מקסימלית

לאחר התכנון חשוב להעסיק קבלן שיפוצים או חברה לשיפוצים ועבודות גמר הרשומה במרשם הקבלנים ובעלת הסיווג הנדרש לביצוע העבודות. חשוב לתאם ציפיות ולוודא מול הקבלן כי ביכולתו לבצע השיפוצים או עבודות הגמר בהתאם לתכנית, המפרטים, מסגרת התקציב ולוחות הזמנים.

בטרם נתחיל בבנייה בפועל נמנה מפקח ומנהל עבודה שיהיו אחראים על צוות העובדים וקבלני המשנה השונים. תפקידם לוודא ביצוע מדויק של הבנייה בהתאם לתכנית הבניה והמפרטים, ולוודא כי ביצוע העבודות תואם לתכנית ונעשה שימוש בחומרים איכותיים העומדים בתקנים הנדרשים.

שלב שמיני – בחירת חומרים ותיאום אספקתם בהתאם לשלבי הפרוייקט

אנו מקפידים על שימוש בחומרים תקניים ואיכותיים המוכרים בתחום. לנוחיות הלקוח אנו מציעים גם שימוש בפריטים וחומרים חדשניים הן מבחינת עיצוב והן מבחינת חסכון באנרגיה. שימוש בחומרים נכונים ואיכותיים מהווה חסכון משמעותי לטווח הארוך.

שלב תשיעי – תמיכה והכוונה לצורכי רכישת ריהוט משלים ואביזרי גמר

צוות המעצבים ילווה את הלקוח בכל אחד משלבי התכנון והביצוע עד לרמת העיצוב הסופי של המשרד כדוגמת: ריהוט, חיפוי קירות, צבעים של החלל, אלמנטים עיצוביים שונים ליצירת שפה אחידה בחלל המשרד המותאמת לאופי העבודה , צוות העובדים וקהל הלקוחות.

שלב עשירי – הפעלת המערכות ווידוא תקינותם, ניקיון סופי ומסירת מפתח

בשעה טובה, לאחר שהכנו תכנית עבודה, סופרפוזיציה, בצענו העבודה טיפלנו ברישוי, בניית המשרד הושלמה. אנחנו נבצע הפעלת המערכות ונוודא תקינותם. לאחר ניקיון יסודי נמסור לכם המפתחות למשרד המותאם עבורכם עם גימור מושלם ועיצוב מוקפד.

כל שנותר הוא לאחל לכם תתחדשו ובהצלחה!

נכתב ע"י אירית אפרים, סמנכ"לית, פרשקובסקי PRO

לקבלת שירות מקצועי, מדוייק וממוקד צרו אתנו קשר.

 

דילוג לתוכן